Fullt ös med vetslös

Hej hej,,
Förra veckan har verkligen varit helt galen.,. Jag jobbade natt i måndags och tisdags, på onsdagen hade vi utbildning på eftermiddagen så det blev inte många timmars sömn efter tisdagsnatten! På torsdagen var vi i växjö för att lämna in min vattenskadade mobil (som faktiskt startade efter en vecka i rispåse men den ville inte koppla till datorn så fick lämna in den ändå) vi tog samtidigt en shoppingrunda! Jag hann precis hem i lagom tid för att hinna fixa iordning mig ínför resan ner mot Halmstad med jobbet för att gå på Julgalan. Det var väldigt bra=) riktigt bra artister, trevligt sällskap, god mat och mysigt julpyntat! I fredags jobbade jag kväll, å i lördags va det dags för dagsjobb hela dagen för att sen stressa hem å fixa iordning sig för bröllopsfest! Sen i går på söndagen jobbade jag dag fast jag hade skrivit ner att det va kväll så jag blev ju väckt å fick ila snabbt till jobbet sen va man ju lagom pigg igårkväll.. haha.. Men nu idag har jag varit ledig och är så även imorgon! Hoppas denna veckan blir lite mindre fullbokad haha:)  
 
Imorgon ska jag ta å fixa lite hemma inför helgen då det är advent och vi ska ha advetsmys efter julskyltningen med familjen=)
 
Hoppas ni har det toppen=)
 
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)