Midsommar

Midsommar spenderades hos Adam och Jennie uppe i Linköping. Väldigt trevligt måste jag säga, alla bröder jag å jennie hade en väldigt trevlig midsommarafton. Midsommardagen besökte vi Bergs slussar och kollade runt lite. 
 
 
Midsommarkrans, första gången sen jag var väldigt liten, fast egentligen hör det ju till=)
 
Fotbollsspel i väntan på bussen, Miller va också intresserad av spelet=)
 
Mys med cava, sill och potatis och paj i Hagaparken tror jag det hette.
 
 
 
 
Bröderna Nagy vid Bergs slussar
 
 
 
 
 
Super trevlig midsommar helg, del två av hemfärden kommer senare idag för det blev en resa i sig=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)