Utelåst!

Hej hej!
Jaha här sitter jag i bilen utelåst från lägenheten! haha! Jag va å simmade å tog inte med nyckel eftersom Viktor skulle vara hemma! Men han hade visst lovat att vara med på innebandy! Det va ju lugnt tänkte jag för jag skulle handla å lite innan jag åkte hemåt å så tänkte jag att jag kunde börjat med maten sålänge! Men när jag är på vippen att gå upp med påsarna till lägenheten så kommer jag på att jag inte har någon nyckel! Så det får bli att vänta tills Viktor kommer hem! Men tror han kommer snart! Å jag fick ju med mig en trevlig tidning hem med som jag kan underhålla mig med sålänge! :) ha en härlig fredagskväll kram kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)