Stormen Simone

Hej hej..
Ikväll har jag varit och jobbat, väldigt lugnt på akuten ikväll, men det är ju bra för det tyder ju på att folk har lyssnat på varningarna media har gått ut med efter klass 3 stormvarningarna från SMHI inför stormen Simone, eller Judas eller st jude som den med heter i andra länder.
Det har blåst och regnat rejält under kvällen och vi har hört över komradio att det har blåst ner x-antal träd och några trafikolyckor har det varit. Så det är ju tur att folk håller sig inne i sånt här väder, fast det är ganska mysigt=)
 
Miller är man ju tvungen att gå ut med oxå fast det är ju bra att han är som han är=) han hatar regn och vill gärna vara ute så liten stund som möjligt i rusket=)
 
Nu ska jag mysa ner mig i soffan en stund å sen sova! Ha det så mysigt i stormen..
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)