Tvättad iphone

hej..
aj aj aj säger jag bara,. jag skulle tvätta min jacka så fint idag men när jag tar ut den ur maskinen märker jag att även min kära iphone har fått sig en renlig tvätt.. :/ skit med..
den va ju såklart helt död... men jag googlade å såg att man kunde föna den å sen ha den i en påse med ris i ca 1 vecka å se om den vaknar till liv efter det.. jag hoppas verkligen att min pärla ska vakna upp ur sin dvala efter lite kärlek haha.. :)
 
aja annars hade jag tur iaf för min bindningstid för mitt abonemang går ut om två dagar.. så annars får det bli ett nytt abonemang å en ny mobil.. 
 
någon som råkat ut för liknande?
 
Kram kram
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)