Julshopping

Hej hej..
Igår var jag och shoppad inför vår adventsfest som vi ska ha efter julskyltningen på söndag,. blir bara familjen men det blev så lyckat och mysigt förra året så hoppas det blir bra nu med=) Idag va jag ute i skogen och lånade lite av granarnas grenar och lite av lingonens ris=) Brukar klä in balkongräcket med granris och slinga och sen pynta med lite ris och sånt inomhus. Självklar kommer pyntet i form av tomtar och dyligt upp på fredag/lördag också :) 
 
Det ska blir så mysigt att få pynta och fixa nu inför advent men det är samtidigt lite stressigt efftersom jag jobbar fram till söndag men det ordnar sig alltid :) 
 
har ni kommit igång å pyntat å fixat? 
 
Kram på er
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)