Förlovning

Oj vad jag har halkar efter nu igen.. en massa jobb har det varit å en massa umgänge med folk å familj å resor hit å dit.. haha.. 
Tänkte att jag skulle beta av lite händelser som har glömts att nämna å visa bilder om som har hänt det senaste halvåret.. Tänkte börja med vår förlovning den 9/10 när viktor bjöd iväg mig på födelsedagsresa till Falkenberg strandbad och övverraskade med att gå ner på knä å fria på kvällen=) Så romantiskt och mysigt!
Här kommer ett bildsvep från dagen=)
Mysigt Hotellrum och man fick morgonrockar och tofflor=)
 
 
 
Man fick champagne innan man gick in i spadelen
mysig vilostund framför brasan
 
 
Viktor hade köpt champagne till hans frieri=) Han friade men min gammelfarfars ring och så beställde vi våra egna i efterhan sen.
 
 
 
Min snygging 
 
 
Våra riktiga ringar från Schalins, viktors platta är så stilren å snygg. 
Jag fullkomligt älskar min Himla ring=) 
Tack älskling för en underbar födelsedagsresa med förlovning


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)