Dans...

Dans!!! jag vill dansa igen... varför ska alla skolor kosta så mkt pengar för:(  men har ju iaf börjat på tess igen.. å det va sjukt roligt... men saknar att dansa på en skola.. det va så skönt att få röra på sig varje dag och inte vara bekymrad över jobb eller skola direkt.. men men får väl försöka hitta mig ett vanligt jobb å spara pengar så kanske det blir en resa eller något roligt sen.. eller dans nästa år kanske.. får se va livet har att erbjuda,...
Men nu kommer det lite bilder från ålsta iaf,, hoppas det är okej för er som är med på bilderna oxå... annars får ni protestera.. :P
pussar på er alla.


va jag tycker om denna bilden den är så nice:)




vi har verkligen fått in känslan i denna bilden:)



fint..



jag och anna i ett fishdive i balletten:P



några av oss alla mitt i ellens dans:) saknar**


Kommentarer
ellen

Åh va jag saknar att dansa nu! Hoppas du mår bra! Puss

2009-08-31 @ 15:55:20
Malin

ja jag saknar med att dansa nu.. :/ alltså på en linje eller så.. hade varit så skojj... jag mår fint.. hoppas du med gör det:)

2009-08-31 @ 22:14:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)