Lager 157

idag har jag adam, nicke och viktor varit på lager 157.. men jag måste säga att jag blev riktigt besviken :/
dom hade gjort om där så nu var hela butiken uppbyggd som en stor laburint.. å det fanns inga roliga kläder alls.. så jag kom hem med lite tajts å underkläder.. men inga riktiga kläder som man ville ha..
Men ska ju till växjö på onsdag så får ta å bli shopping då istället.. :)
Kräftskivan igår blev faktiskt mkt trevlig:) kul att träffa lite folk.. Men j*vla taxi i Ljungby alltså.. f*n va jag va arg.. ursäkta språket.. vi ringde å beställde taxi och kom ut typ två tre min efter att det skulle vara utanför torino.. Men tror ni där va nån taxi.. nejdå.. så vi väntade.. å väntade.. sen ringde viktor å frågade var dom var.. å då säger dom att ja den stod där ute och väntade på er jättelänge så den körde.. Vi bara jaha!! men kan vi få en ny taxi då? å hon: ja men det är en halvtimme väntetid.. så sa vi jaha men kan vi inte få en ny eftersom vi beställde en innan.. å då säger hon.. nej tyvärr kan jag inte hjälpa er.. j*vla kärring.. så vi fick gå hem i kylan.. Jag hade bara en kofta klänning och tajts på mig så frös galet mkt.. va redan förkyld och idag är jag störtförkyld.. har nyst hostad å snörvlat hela dagen.. så är sjukt irriterad på ljungbys dåliga taxi... jag skulle ringa dit å klaga idag men då hade dom stängt... grrr.. idioter.. åk aldrig taxi i ljungby mer!!!! dålig service och svindyrt..
Men utöver det så var det en mkt trevlig kväll:) Nu tror jag bestämt att jag ska gå å lägga mig.. är ganska sleten nu.. :) ha det fint puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)