fjärde advent=)

Hej!
igår hade vi lite bjudning här hemma:) det var trevligt. Pernilla C, Aida och Cattis va gäster.. vi bjöd på lite bål, snacks, hemlagad fetabrocoli och kasslerpaj, och även lite tacopaj, det var vilket som passade=)
till efterrätt blev det lite chokladkaka med hallon och grädde:) det smakade bra och det lät som att alla tyckte att det var gott så jag är nöjd. Vi hade trevligt och det blev en skön och lugn kväll..

Idag har jag lagat köttbullar och viktors mamma kommer nu, så vi ska äta lite rester från igår och sen äta lite julbord ikväll=)
Efter maten hade jag tänkt att jag skulle kolla på lite repriser från igår.. robinsson och dance your ass off.. därefter var det en rolig julfilm..
sen kommer det trista på dagen som man inte ser fram emot, nämligen att tvätta och plugga!!!:/ men det tar vi lite senare!

här kommer lite bilder på miller när han skuttar runt i snön:)
puss och kram








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)