Hej hej

Sitter nu här hemma i Ljungby och funderar på hur fasiken jag ska hitta svaren till referensuppgiften som kom ut på it's learning igår.. :S jag som trodde att den skulle bli ganska enkel.. men icke.. det står tex att en Jan Hartman har gett ut en bok om vetenskapsteori och man ska då skriva vilken den nyaste upplagan är, vilket år den kommit ut, vilket förlag som har gett ut den osv.. :S men nånstans ska man la kunna hitta sån fakta med...

Idag hade jag tänkt plugga lite och ikväll kanske det skulle bli badtunna.. eller så blir det imon.. ??
Imorgon ska vi iaf ner på stan och köpa de sista julklapparna. sen blir det lite julfixning här hemma.. göra julskinka å klä granen och lite sånt mysigt:)

ha det super alla puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)