hej hej

jaha då va det tisdag snart onsdag.. sitter nu med datorn iknät framför tvn.. :P idag har jag varit i skolan hela dagen och övat inför praktiska provet på torsdag.. det gick bra och jag lindade en himla fin lindning på ett ben:P
pernilla sa att hon skulle gå på afro så jag blev sjukt sugen att hänga på så de gjorde jag,.. hemma tvättade jag och viktor lite och lagade mat sen drog jag iväg till lokomotion för afro=)
Det va sjukt kul å jobbigt.. men roligt och skönt att få röra på sig lite:) när jag kom hem satt erik och viktor och samtalade i soffan.. vi kollade på halvåtta hos mig och sen va det fotbollsdags:/ men jag fick stå ut.. de beställde pizza så de va gott=) sen tog jag ett välbehövt bad!! blev ju helt svettig av afron.. :P å nu funderar jag snart på att knalla till sovrummet och lägga mig och sova:)

ha det fint alla puss puss... jag övar inför stolsdansen på ålsta:)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)