Hej..

jaha då va det redan den tredje december.. fy va tiden flyger fram! Idag lyckades jag att försova mig så jag missade basgruppsmötet och även pluggstunden som vi hade bestämt att vi skulle ha:/ då blev jag inte så glad. men jag har suttit och pluggat hemma iaf.. så känner mig ändå ganska duktig..
Vi va ute och gick en stund med Miller innan också och han hade sin nya tröja på sig=) han frös inte denna gången iaf så den måste nog varit skön.. Tyckte inte innan att man skulle ha kläder på hundar men om han inte fryser när han har tröja på sig så tycker jag faktiskt att det är bättre med lite kläder än att lillen ska gå runt å frysa.. :)
Jag å viktor har kollat på Oc nu som viktor har fastnat för å nu ska vi äta lite..
Jag funderar på att kolla ett avsnitt till på julkalendern och ge det ett försök till. den var ju faktiskt inte lika dålig som den varit de senaste åren, men tyckte inte att den va nån hit direkt..
Ska även kolla på halv åtta och mammas pojkar sen med.. sen så blir det nog att läsa några sidor till i boken så att man får in lite till fakta till tentan!!!

Ha det super alla:) puss å kram på er!!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)