kakelugn

Hej. Nu sitter jag här ute i hölminge och kollar på elden/ brasan som brinner i kakelugnen...
Jag vaknade i morse och gick upp för att ta mig en skinkmacka med varm choklad till.. jag satt och kollade lite på tv och gick sen å väckte adam eftersom han skulle åka med in till stan..
Vi åkte in runt 11 och jag tog en dusch för att frächa upp mig inför shoppingdagen i växjö.. :D
Jag hämtade upp viktor och vi gick i en massa roliga affärer.. jag hittade två kjolar och en tröja och lite smink.. :)
Vi åt pizza:) mums.. och sen åkte vi vidare för att kolla på datorn jag ville ha.. vi parkerade på elgigantens parkering och när vi skulle köra ut igen så kollade jag runt, det var helt fritt,, jag började backa.. och när jag precis skulle räta ut och köra iväg så började bilen (som då stod parkerad bakom den platsen jag hade) backa.. när jag alltså stod typ en meter från den bilen.. så han var påväg rakt emot mittpartiet på sidan av vår bil.. :S
jag tryckte på tutan och han fortsatte att backa!! jag tryckte på tutan hårdare och längre och då äntligen fattade han att han skulle stanna att det va honom som jag tutade på... ^^ så jag kunde räta upp och köra ut och när jag körde förbi honom på utfarten så såg man ett par riktitigt sura blickar från den bilen... haha fatta jag blev arg eller.. de va ju fasiken han som började backa rakt mot mig.. så de va en befogad tutning... !!!
Nu sitter jag här i tvrummet i stugan, och som sagt kolla på kakelugnen.. :)
Tänkte nog att jag skulle sova snart.. Miller har redan gått och lagt sig mitt uppe på en av soffkuddarna, som en lite prins=) så han blir nog glad om det snart är sovdags=)

Puss å kram på er!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)