Sistaminuten köp!!

Hej alla..
Nu har jag vaknat och ätit god trattkantarellsoppa till frukost.. de va gott.. kanske lite sent att vakna vid 11 men det är sånt som händer!
Nu tänkte jag att jag skulle tvätta mitt hår och fixa till mig lite, mamma och pappa körde precis till Alvesta för att sätta ett ljus på mormor och morfars grav. När dom kommer hem så ska vi åka ner på stan och inhandla de sista julklapparna.
Jag har allt några stycken kvar. jag har inte köpt till viktor, och inte köpt klart till adam och nicke.. sen ska jag köpa något till viktors mamma oxå:D
Något skojj ska jag väl kunna hitta på, ?? Jag är verkligen kass på presenter och julklappar! ingen fantasi över huvud taget så just att köpa julklappar tycker jag väl inte är toppen kul. Men men det är roligt att få oavsett vad det är så då ska jag väl lyckas kunna köpa något som någon annan tycker är roligt att få=)

Aja men nu ska jag gå och tvätta håret så ha det super alla.. God Jul


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)