svar på tenata=)

hej hej.. idag har jag varit i skolan igen. Vi började inte föräns vid 12.30 så det va skönt. Jag gick ut till cyklen men då hade låset frusit så jag ringde viktor och han kom ner med varmt vatten och tändstickor:D sötnos. men då hade jag redan lyckats att lirka upp låset, men de e tanken som räknas:D
Jag cyklade iväg till skolan i snön och kylan! vi hade basgruppsmöte, och jag fick reda på att tentorna hade kommit tillbaka.. så efter mötet gick jag ner och hämtade min. jag hade fått GODKÄNT :D jag hade 90.5 och godkänt var 79 så jag är nöjd.. iofs kunde man få 103 men det är inte jätte mkt mer..
Vi satt och pluggade lite till i skolan och när jag kom hem så lagade jag å viktor varma mackor.

Nu har vi suttit i soffan ett tag och nyss ätit lite kvällsfika bestående av lussekatter, pepparkakor, knäck allt hemlagat.. men även lite glögg, choklad och skumtomtar :D gott gott gott säger jag bara:)

Ha en fortsatt trevlig kväll..
puss å kram 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)