Tenta...

Nu har jag varit riktigt dålig på att uppdatera men jag har faktiskt mina orsaker... jag hade humanbiologitenta idag.. jag har suttit nu hela helgen och försökt trycka in det sista av alla saker man ska kunna.. de kom frågor på matspjälkningen, njuren, cirkulationen, nervsystemet, njurarna, cellen och ja de va nog allt.. ca 6 frågor på varje del.. och de va ganska stora kapitel med så man hade ju ingen aning om vad man kunde "hoppa över" Men men nu är det gjort iaf.. jag tackar Ewa för att jag fick hennes tenta att kolla på det hjälpte verkligen.. Jag tyckte faktiskt att det gick ganska bra idag men man vet ju aldrig med sånt,, fast jag hoppas på det bästa:D

Nu tycker jag att jag har gjort mig förtjänt av lite vila så ska sätta mig i soffan och kolla på film med lite gott tillbehör;)

återkommer anntagligen lite senare med lite bilder som jag har planerat att jag ska lägga över till datorn idag=)

Puss å kram på er alla.. :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)