HLR

hej hej.. idag sov jag riktigt skönt och länge=) sen blev det att åka till skolan vid 13.00 då skulle vi ha utbildning i HLR.. (hjärt och lungräddning) vi fick godkänt allihop och skaffade oss genom den timmen 0,5 högskolepoäng så de kändes ganska bra=)
När jag kom hem så satt Viktor Adam å Miller och kollade på Oc.. :) vi kollade färdigt sen åkte vi iväg för att plocka mossa till alla mina jularangemang.. :) men vi hittade ingen vitmossa:/ det får jag plocka när jag kommer hem till Ljungby i helgen=)
Vi körde förbi donken påvägen hem.. riktigt gott=) sen tittade vi in på netto lite snabbt med och köpte lite nödvändigheter..

Vi körde nyss ner Adam till stationen för han skulle ta tåget hem.. jag och viktor åkte hem igen och sitter nu i soffan och tar det lite lugnt.. själv tänkte jag plugga lite nu.. å sen är det halv åtta hos mig som gäller=)

ha det så mysigt allihop..
puss puss å kram kram:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)