Höstmys

visst är det härligt med riktigt långa promenader ute i det fina höstvädret.. :) jag och viktor har på senaste tiden varit ute och gått med Miller några vändor.. han älskar att skutta runt och hoppa i alla löv=) Vi hittade ut till ett motions och vandringsområde.. ute vid bastusjön, så där har vi varit två dagar och gått långrundor... Första dagen åkte vi ut för att leta svamp men vi kom fram till att antagligen är det för sent för det eftersom vi inte hittade en enda svamp.. men vi hade mysigt ändå.. andra gången så gick vi 1.5km, sen åkte vi hem och Miller va helt slut efter det men han tyckte det va väldigt roligt under tiden=)

Erik har flyttat hit med så han var på besök i tisdags.. det va trevligt.. vi käkade lite pizza drack nån öl och kollade på tv=) en mysig hemma kväll..

Förra helgen var jag även ute i Ronneby på kinkynight, :) det va med väldigt intressant och roligt.. haha
Det var en studentfest med utklädningstema alltså kinky tema.. jag var magdansös... kanske inte så kinky mer sensuellt men men.. :) mina vänner var schoolgirl, maid, marinbrud och alice i underlandet.. =) dom va alla jättefina=) jag hade riktigt trevligt=)

I söndags bakade vi även en massa här hemma i lägenheten.. vi bakade olivbröd, vanligt hällutbröd.... och även smörgåsgifflar.. :D de va riktigt gott... :)

Va rörigt det blev med allt berättande nu.. haha men de e inte så lätt när jag är så dålig på att uppdatera och så.. 
Imorgon ska jag och viktor och Miller åka hem till kära ljungby och familjen det ska bli riktigt skönt och roligt att få komma hem någon dag=)

men nu ska jag smyga ner i sängen.. :)
sov så gott alla..
puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)