jul

jag vill ha jul nu.. längtar verkligen efter att få pynta till lägenheten så att det blir mysigt,
Nu har jag viktor och mamma bestämmt att vi ska åka till ullared:D det är mkt billigare att köpa julklappar där och även en massa julpynt och sen är det ju ALLTID roligt att åka till ullared oxå=) det får bli någon gång nu efter att pengarna kommer in på kontot.  :)

Idag har jag inte gjort mkt.. igår kollade jag å mamma på film och robinsson åt planka med lite räkor ost å frukt sen kollade vi på robinsson och sen lite film till så det blev en lugn dag.. å denna dagen har med varit lugn.. vi åkte ut till hölminge och gick en runda med hundarna och sen har vi bara ätit lite å inte mkt mer.. jag ska snart packa in alla saker i farfars bil å köra med Miller mot Ryssby för att hämta upp viktor och Adam och bege oss till karlskrona än en gång.. Ikväll hade jag tänkt att jag skulle krypa ner i ett skönt skumbad med min bok och plugga lite så att man får in all humanbiologi tills tentan kommer om två veckor:S men de ska förhoppningsvis gå bra=) annars får man ju några försök till på sig, fast alfrig roligt att ha nått släpandes efter en.. :/

jaha.. men ha en trevlig kväll alla.. jag får väl försöka ta mig i kragen och skriva lite oftare men finns inte så mkt att skriva om när man går i skolan hela tiden.. :P men men..

puss å kram på er.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)