Ljungby

just nu sitter jag hemma i dataskrubben i ljungby med lilla Miller i knät.. körde hem i vår lilla bil blomman igår=) fast va läskigt måste jag säga... va massa vatten på vägen och så är de dåliga torkarblad på bilen å va vääldigt mörkt.. så de va ingen rolig kombination alls.. :/

Miller och Dusty går jättebra ihop.. Dusty tycker bara att Miller är lite jobbig när han springer hack i häl men annars går det bra:D vi va alla lite oroliga innan eftersom Dusty inte har gjort sig känd som den hund som tycker om andra hundar:S men det gick toppen:)

Idag har jag å mamma varit på stan och kollat runt lite.. vi va på M&M och köpte adventsfint=) det blev ett skifferfat och små hjärtan med nr 1-4 på som man ska hänga med en tråd runt fyra ljus så nu blir det fint vid advent med=) pappa va å tränade så vi hämtade honom och körde hem.. därefter ville jag upp och kolla läget på nyöppnade Citygross och jysk. ja just precis.. lilla Ljungby har expanderat=) det tycker jag är roligt.. Vi hittade inte nått direkt på jysk men på citygross blev de lite mat och gott till kvällen iaf!! Vi hade familjen Nagy på besök också så det blev en lite fikastund.. de va mkt trevligt..

Jag pappa å nicke gjorde sen vårrullar när Nagyfamiljen åkt hem.. så vi har precis ätit gott och nu blir det bara en lugn fortsättning på kvällen och imorgon ska vi hinna med en fika hos famor och farfar innan vi åker hem igen.. :)

åå föresten.. vilkej J*dra åskväder de va inatt.. jag sover alltid jätte djupt och brukar inte vakna av någonting.. men inatt vaknade jag av att det brakade som bara den!! blixt brak blixt brak.. de va precis ovanför oss.. :S läskigt med åska,, jag gick upp å drog ut alla kontakter till tvaparater och datorer sen somnade jag om igen:)

De va allt för mig idag=) puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)