Miller

Hej.. gu va man är dålig på att uppdatera:S har ju fullt upp men skola och hund nu så finns inte så mkt tid över..
Idag ringde klockan vid på 07.00 :/ gick upp och åt frukost gick ut å kissade Miller pussade viktor hej då och cyklade iväg mot skolan...
Vi hade basgruppsmöte och sen lite praktiskt.. så va skönt att det inte va så länge idag.. jag var hemma igen runt halv 11.. :D

Diskade gick ut med Miller igen och sitter nu i soffan med viktor och kollar lite tv.. ska ta å plugga sen.. fick en massa frågor som vi skulle göra tills på torsdag..

Tänkte lägga ut lite mysiga bilder på Miller så njut=)

Millers första bilfärd när vi tog hem honom=)



sötnos=)



Vi va ute på promenad och Miller började frysa så han fick sitta innanför viktors jacka och värma sig lite=)



 Miller nosar i naturen



Jag och Miller har varit ute på kisserunda i höstvädret=)


Nu ska jag fixa något att äta börjar faktiskt bli hungrig nu=) ha det fint alla kram kram


Kommentarer
Anonym

Han är jättesöt hoppas att vi får se han i hölminge snart !

Kram Marie

2009-10-21 @ 19:31:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)