Nya lägenheten!

Hej! Idag har jag och viktor varit och plockat ihop resten av sakerna som vi skulle ha med till karlskrona och lägenheten.. de va lite svårt å trycka in allt i bilen men de gick:D så vi kom ner till Karlskrona vid sju tiden.. beställde pizza och sen tittade vi på slutet av topmodel..
Vi kollade även på ensam mamma söker och efter det fortsatte vi att plocka upp sakerna till lägenheten..!!

Nu sitter jag här i soffan och min händiga karl håller på att skruva upp tvn och söka kanaler.. eftersom vi satte upp hans stora tv istället för min minitv som jag har haft uppe nu när jag har bott här själv...
Skönt med en stor tv igen:D men det tycks inte gå så bra:S hittar inga kanaler.. men de ska nog snart vara ordnat.. :)

Imorgon är det skola igen.. ska börja en ny kurs.. humanbiologi så de ska bli skoj=)

Å på onsdag ska vi åka och hämta lilla Miller som kommer att kallas för Mille.. :D sååå söt... äntligen en hund=)

ha de bra puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)