Redovisning, tågresa och hundkoll.. :)

Hej. har inte lyckats uppdatera här något nu för jag har varit på resa helatiden=)
Igår hade vi redovisning i skolan, tyckte att det gick superbra=) alla va så duktiga och gjorde allting bra trots nervösiteten:) Sen cyklade jag hem till lägenheten och städade..
Klockan tre tog jag bussen ner till centralstationen för att sedan ta tåget hem.. fick byta tåg i emmaboda men det gick ju galant=) sen landade jag i växjö vid 17 och bussen hem till ljungby gick 17.05 så då blev de lite spring till bussen.. Men jag hann med direktbussen så de va skönt.. Alltså hoppade jag av i ljungby vid 18.. pappa hämtade upp mig i cabben så åkte vi hem och tog de lite lugnt.. Mamma messade att hon ville bli hämtad från afterworken så vi körde ner och hämtade henne på harrys i stan..

Vi placerade oss framför soffan och kollade på idol och åt räkor med vitt vin till.. de va väldigt mysigt.. skönt att vara hemma med familje:)

Idag då så vaknade jag runt halv 11 åt frukost med mamma .. satt å kollade lite tv. sen åkte jag å mamma ner på stan och där inhandlade jag två hjärtan med ljushållare i från m&m, som jag ska hänga i fönstret i min å viktors lägenhet.. jag köpte även en kajalpenna på mix..
vi mötte upp viktor på stan så han följde med hem å så åt vi lite.. därefter begav vi oss ner till Höör för att kolla på min och viktors hund.. :) guuud så söt han va:) liten och underbar..  Vi tingade honom och ska hämta han nästa helg.. men nu är ju då frågan.. vad skahan heta??
Miller eller simba kanske?? :P

Nu ska jag nog sova snart.. godnatt alla puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)