Soffan!!

Hej.
idag började dagen med en trött morgon.. gick upp å åkte til skolan.. vi hade introduktion om humanbiologi...
Därefter hade vi en föreläsning om cellen!! Det var intressant men lite krångligt vissa saker.. !! Men det ska nog gå bra att lära sig det! :)

När jag kom hem så åkte jag och viktor bort till lyckeby.. å köpte hundmat och halsband hos vetrinären.. sen köpte vi lite leksaker och en liten sovkudde,, :) NU ska vi snart hämta honom:D

Vi va även och handlade mat.. :) När vi kom hem lagade vi chili con carne.. :) det blev riktigt mumsigt idag=)
Nu har vi kollat på två och en halv män.. å sitter här i soffan och myser=) Jag tror att jag strax ska krypa ner i sängen och sova! Är faktiskt trött nu!!

Ha de fint alla puss puss..

Här kommer en söt bild på vovven:)


Kommentarer
Ellen

Vilken sötnos :)

2009-10-07 @ 17:27:35
martina holgersson

åå sicken söt hund :D

2009-10-08 @ 21:48:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)