Vovve=)

ååh igår hittade jag världens sötaste hund som jag vill köpa,.. en blandning mellan pomeranian och långhårig chihuahua.. kostade dock 10 000.. :/
Men.. det va ändå ganska bra pris.. för en chihuahua kostar typ 15 000 och en pomeranian ligger runt 15-20000 så de e ganska överkommligt pris ändå..

Men sen kommer ju alla andra tankar att jag bor ju i lägenhet. å stackars hunden å bo i lägenhet,,. men för en sån liten hund är det ändå ganska så stor yta att röra sig på å sen så är det ju de me promenader å sånt. å jag känner att det är bara skönt att behöva ta en promenad å koppla av i pluggandet.. å sen behöver inte småhundar lika långa promenader heller.. :P

Jag vill sååå gärna ha den här lilla sötnosen.. Men tvekar ändå lite... är ju ett stort steg att skaffa hund.. :P
men viktor är ju med på det å han är nog med allt sugen *de hörs på rösten*:) å han pluggar ju hemifrån så de e perfekt då slipper hunden vara själv hemma så mkt.. :) för det får de ju inte vara när de är valpar å helst inte när de blir äldre heller.. !!

Nehe annars tänkte jag väl att jag skulle städa lite nu. tänkte få till mattan i vardagsrumemt å sen rengöra handfatet på toan.. Sen ska jag ta ett bad å bara njuta:)

Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)