Bth here I come:)

Gaaahhh jag kom in... hihi va stjätte reserv på Blekinge tekniska högskola på sjuksköterska... och idag ringde dom och sa att jag fick en plats.. :P det trodde jag aldrig..
Egentligen hade jag ju velat gå i halmstad men nu blir det Karlskrona.. å det verkar vara en väldigt fin och mysig stad det med.. :P
så jag ska vara där kl 8.15 imonbitti.. aaahh.. så måste köra hemifrån vid typ halv 6 på monnen.. snacka om att jag kommer vara trött..
hihi.. jag är asvervis nu.. Men här kommer lite bilder iaf:)
ha de fint puss å kram alla


Karlskrona


fint=)


en vacker havsstad det med..


detta är då Campus Gräsvik där jag ska vara:P


Å här ligger skolan alldeles vid havet:P



Detta blir nog finfint men känns lite dumt nu när alla redan har kommit dit å hade upprop igår... :S men det ska nog gå bra.. det är ju inte bara jag som är på efterkälken.. :P


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)