Ledig dag=)

Hej.
Igår jobbade vi extra bra i skolan.. vi kom dit runt 9.30 satt med alla begrepp inför seminariet, men man blev inte så mkt klokare fördet:S
Vi åt lunch å sen hade seminarie på vårdinformatikboken!! Jag tycke nog ändå att det gick hyfsat bra.. vi behövde inte säga så mkt, vår handledare tycker nämligen det är väldigt trevligt att prata., så man sa en mening sen fyllde hon i allt annat:D och för er som inte vet vad ett seminarie är (vilket inte jag viste innan) så är det när man har läst en bok så har man en diskkusion om boken och kollar över så att alla har förstått vad som står och så att man har lärt sig något... handledaren över gruppen kan även ställa frågor om begrepp i boken.. tex vad är en livsvärl.... INTE så roligt kan jag inte påstå..
Efter seminariet så arbetade vi vidare med posteruppgiften..vi gjorde en poster om grupper och skrev ner fakta och så satte vi ihop en power point presentation..

ALLTSÅ va vi riktigt duktiga.. vi gick hem vid 17.. Då kände vi att vi hade gjort oss väl förtjänta av en ledig dag idag.. Vi möttes allihop (nästan) på stan och drog en rejäl shoppingtur.. :D vilket va riktigt riktigt trevligt.. :P

Å Jag va ju då på det där riktiga shoppinghumöret idag så det blev endel nyinköp..
Men det var sånt som man behövde nu när det börjar bli kallt å rått ute.

Det blev bla.. en röd mössa, rosa halsduk, vita tummvantar, tjocka tajts och leggings.. nagellack, en vit stickad koft-tröja.. å en stor brun snygg axelband/vanlig väska..

Är faktiskt riktigt nöjd med mina köp.. särskillt väskan eftersom jag inte får plats med alla mina skolsaker i den väska som jag hade.. Jag tror nog att det kommer bli superanvändbara saker;)

Nu sitter jag här i soffan och den sköna lediga dagen är snart slut.. :( imon blir det skola igen då vi ska träna in vår posterredovisning som vi ska redovisa inför hela klassen med sjuksköterskor och undersköterskor som är typ 60pers... :S nej men det går nog bra tror jag:D

Det börjar att bli lite ensamt här i lägenheten nu.. saknar min Viktor.. Men snart KOMMER han:D ÄNTLIGEN
I helgen blir det att åka hem till min kära familj med:) Adam fyller ju hela 16 år imon GRATTIS till honom..
 
Avslutar med en bild på min kära familj (dock en gammal bild från min student 07)..  Natt, Natt sov gott älskar er jätte mycket :) (som jag alltid sa när mamma å pappa nattade mig när jag va liten) :D

Ha det super alla pussar å kramar






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)