Plugg, å bullbakning:)

Baka bullar? ja det är mumsigt det, funderar på om jag ska ta å göra det lite senare när jag har pluggat lite:)
Måste ju göra vinjetterna som vi har tills imon..ska skriva om tre kvinnor och om deras teorier.. kan väl bli intressant?? :P jag får ju försöka gå in i det här med en positiv inställning:D hihi

Nehe tillbaka till bullarna.. :) mmm blev så sugen på bullar när jag satt här i soffan igårkväll.. så det får väl ta och bli att baka lite sen kanske.. Jag hörde någonstans att det var kanelbullens dag på söndag!! och då hinner jag ju inte baka för då ska jag åka mellan Ljungby och Karlskrona på något sätt som jag inte ännu vet!! :S

Bokade nyss biljett hem, blev en tågbiljett på 95kr mellan karlskrona och växjö så då får faktiskt någon hämta mig i växjö sen.. viktor eller mamma å pappa... :P

GRATTIS till Adam som fyller år idag=) hade varit trevligt att vara hemma och fika å ha trevligt med familjen å farmor å farfar.. men får ju iaf träffa familjen i helgen sen då=)

Nu ska jag hoppa ner i mitt pluggande.. så att jag hinner med att baka bullar som blir färdiga lagom till idol sen:D

pussåkram

      MUMSIGT=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)