Slapp i soffan

Hej alla..
Ligger här i soffan nu och ska precis kolla in vem som går vidare i idol.. men de måste ju heeelt klart bli Erik.. :)
han va ju helt underbart bra.. jag satt här å log för mig själv;)

Bakade mina bullar innan och de blev suupergoda=) så nu finns det nybakta bullar tillgängliga att bjuda på om man får gäster:)

Imon blir det skola igen... lite segt..men sånt e livet nu..
Efter idol nu så blir det iaf sängen för min del.. ska läsa lite i min tidning matmagasinet=) och lite härligt skvaller ur glaze=)

Natti natt på er..
PUss puss puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)