Trist

Sitter här i min stora tomma lägenhet, det står en massa flyttlådor överallt som jag inte har orkat plocka upp ännu... Har försökt att läsa vårdinformatikboken idag, men grannarna över har nog möblerat om idag för det har låtit som om de har dragit runt på stora elefanter där uppe,.. å emellanåt så började jag undra om de tror att golvet är en studsmatta för det lät som att de trodde det!
Med andra ord så har jag inte fått så mycket gjort idag.. :/ synd för jag hade tänkt åka till ronneby till tjejjorna idag å festa lite men det får väl bli en annan gång.. kände att jag måste läsa ut boken å skriva alla begrepp innan måndag då vi ska ha seminarie på den.. då vill man ju gärna ha ett hum om vad de handlar om..

men tog lite paus å åt lite tacos sitter nu på nätet och kollar lite inredning, saknar viktor.. han är hemma i Ljungby och festar... Men snart kommer han äntligen hit=) å flyttar in med mig, så jag slipper att bo helt själv här nere.. börjar att bli ganska ensamt nu...

Puss å kram på er alla.. dvs mig haha.. :P är inte så många mer än jag som är här inne, men är skönt att få skriva av sig lite ibland kan jag tycka.. är väl mest därför jag har den här bloggen.. !!!
Satt föresten och kollade på en massa klipp på danser å sånt från fränsta ååå va jag saknar att dansa.. vill vill vill dansa igen..
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)