godmorgon världen!

Hej och godmorgon!

Själv så vaknade jag för en stund sen, provade på att gå en natt denna natten.. så va vaken under hela natten!
Det va intressant att se hur en natt går till men de va ganska segt oxå för det hände ju inte så mycket, man bara byter på dom och kollar så att de sover lugnt å sånt.. så de va lugnt.. när man inte kollar till dom så ligger man själv och slappar och tar det lugnt.. så man blev ju lite seg emellanåt.

Jag kom hem halv åtta i morse, började vid 21 igårkväll.. så jag åt lite å sen gick jag å la mig och sov fram tills för en stund sen..

Nu ska jag äta frukost, vi ska kolla på film och mysa i soffan och ikväll finns den en möjlighet till att det blir pizzakväll:D

ha det så mysigt alla pussar å kramar från mig!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)