hjälpmedelcentralen..

Hej.
Idag mår jag bättre. men ska kanske börja bli bättre på att ta de där järntabletterna så att jag inte blir så seg å hängig och känner mig sjuk..^^

Idag ska jag ut med delar av klassen till nättraby och ha studiebesök på hjälpmedelscentralen.. det är dom som har hand om hjälpmedel inom sjukvården, tex om någon behöver en lift eller ett bälte till rullstolen osv...
Det ska väl bli intressant, så får hoppas att det ger någonting.

När jag kommit hem sen så ska jag å viktor ta miller med oss och åka ner på stan en stund.. det ska bli mysigt.
Vi ska väl ta en lite fika hade vi tänkt och sen kanske ta med något att äta hem?? Jag ska in på HM och köpa mig ett par taights... eller kanske gina?? får se.. de som jag har nu är iaf helt utslitna, hela sömmen mellan benen på dom har släppt... så snart är där ett gigantiskt hål. haha och det är ju inte roligt att gå runt med..
Men jag börjar ju undra om jag verkligen brukar ha något annat än taights på mig eftersom det alltid är de som är skitiga och de som man alltid vill ha på sig.. och de som är mest söndrigast.. hihi
Men vad kan jag säga jag är en taights älskande människa. :)

nähä ha det så bra sålänge så hörs vi senare:)
Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)