hundkurs

Hej hej, idag har jag varit såå trött! jag har legat och vilat och läst hela förmiddagen!
Vi skulle ju gå upp tidigt och tvätta, men vi började vid 10 tiden iaf, helt sjukt mkt tvätt hade vi, men nu är vi snart färdiga=)

Viktor och Miller är ute och går med Johan och Ludde, jag tänkte att jag skulle försöka mig på att läsa ut min bok om gerontologi, det friska åldrandet!

Ikväll ska vi ut till rödeby för att gå på hundkurs med Miller, får hoppas att det går bra, han är ju skällig och osäker av sig så han kommer väl att skälla på allt och alla, med det är därför vi är där=) för att få bort allt sånt dumt och för att få lite allmänlydnad på honom!!

Sitter just nu och lyssnar på spotify och då kom världens underbaraste låt just nu upp på min lista=) Never let go av bryan adams.. den finns som soundtrack till en helt grymt bra film, the guardian.. har ni inte sett den så SE DEN!!
Man kan se den hur många gånger som helst utan att tröttna.. :) sen är det ju Kevin Costner och Ashton Kutcher så riktigt bra skåderspelare med=)

här kommer låten och trailen: varsågoda=)




Här kommer den helt underbara låten oxå=)




Ha det så bra pussar å kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)