järnbrist??

Hej..
idag vaknad jag och skulle till praktiken.. mådde inte alls bra:/ jag hade jätteont i halsen och va otrooligt trött å hade onti i huvudet.. :(
Jag ringde å sa att jag inte skulle komma. så gick jag å la mig å sov igen. jag gick upp runt tre någon gång på eftermiddagen :S behövde nog sömn.. Då hade jag drömt på natten att jag å viktor hade fått en dotter:P haha vilka drömmar man kan få till:P men hon va väldigt söt iaf=)

Jag åkte till albertina och pluggade nu ikväll.. så vi satt med en gammal tenta och sen åkte jag hem till Viktor å Miller igen=)

Nu sitter jag å försöker hitta boende över en natt åt mig å becca mellan lördag å söndag i stockholm, viktor hittade ett hotellrum för ca 200 p.p så det kanske får bli det.. får se.

Nu ska vi titta på CSI så ha det fint..
Kram kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)