plugg

Hej.
idag har jag inte lyckats att få mkt gjort.. jag ringde och beställde den hallonröda klänningen innan iaf=)
Viktor har åkt ner på stan för de hade rea på dressman, och så skulle han handla lite..
Jag ska försöka plugga idag, skriva en uppgift som ska vara på 4-6sidor.. :S men det blir nog bra. FAst krukset är ju att det är en eximinationsuppgft, så blir den inte bra så får man göra omtenta på den, och klarar man inte det så får man inte godkänt på praktiken som är på 15poäng å då kanske man inte får börja nästa termin.. :S
Nehe nu ska jag inte sitta här och stressa upp mig.. :P

Ha det bäst alla pussarå kramar.!!

Jag vill dansa!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)