Plugg och mouserande vin:)

Hej,.

Idag började dagen med att jag lyckades att försova mig, skulle varit på praktiken vid sjuk men kom dit vid tjugo över sju. Men det var ingen fara eftersom de satt och fikade..
Jag fick hjälpa en liten dam upp på morgonen, städade hos en herre, gick och köpte snus åt en annan herre, jag fick jaga snuset eftersom det var slut på hemköp, jag gick till Time, där va det oxå slut jag tänkte jaha stackars lilla gubbe för han ville så gärna ha snus.. men jag gick vidare till ytterligare ett ställe och där äntligen fanns den sorten han ville ha:) När jag kom tillbaka med hans snus så blev han så glad:) härligt att kunna göra en människa så glad för en sån liten sak:P

Den ordniarie personalen hade APT idag: personalmöte.. så de hade vikarier där,.. det va skojj att gå med några andra någon timme:)

Jag gick en runda på stan innan jag åkte hem, ringde viktor och han sa att han hade fått sommarjobb :) så jag köpte en flaska mousserande vin för han ville fira lite.. :)

Nu har vi ätit för ett tag sen, Johan kom hit och nu sitter Viktor, Johan och Miller och kolla på Fotboll..
Jag själv har tänkt mig att jag skulle försöka att ta tag i en tenta nu,,. så jag får väl ta å göra det:P
Men jag har ju ett gott glas vin som piggar upp mig:)

Ha det fint alla pussar å kramar


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)