bilder

hej igen..
kollade på gammla bilder från bilddagboken som jag håller på att rensa,.. och hittade bilder från när jag å viktor var i bulgarien... så otroligt skönt det hade varit att åka iväg någonstans innan skolan börjar igen.. men det får väl ta å vänta:( får drömma mig bort vid bilderna istället...


stranden


viktor min snygging


jag i poolen


viktor vid poolen i solen=)


något konstig min men ändå skönt i solen=)


älskling och jag hade en mysig utomlandsvistelse=)

älskar dig Viktor

godnatt världen



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)