dansa

Hej, igår var jag iväg på modevisningen med mamma, den var inte lika bra som vanligt, det kunde varit sjukt mycket bättre mode, andra snyggare kläder som jag vet finns i höstmodet! så lite besviken blev jag allt.
Idag har jag sovit länge:P och även gått en runda med hundarna, skönt med lite frisk luft!

Just nu är jag sjukt danssugen! jag vill sätta på mobilen och lyssna på musik och bara göra värsta koreografin! Men hade behövt en danssal till det, för är lite knasig och tycker inte om att göra nya koreografier när hela familjen sitter och kollar på! Man vill ju inte visa fören resultatet är bra! Eller hur?? :)

puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)