Hårfärgning

Hej.
Idag har jag jobbat från 7-14.30
Nu sitter jag här med färg i håret för att senare få resultatet svart som hårfärgen=)
Jag har ju färgat håret svart nu ett tag och jag tycker om den nyansen faktiskt, den är mörk men ser inte riktigt svart ut, enda nackdelen med den är att den tvätts ur ganska mycket, men det är väl mitt hår som inte vill ta emot den! för den är permanent!

Sen ska jag hämta upp viktor och Adam och så ska vi styra bilen mot hölminge för att senare ha den första kräftskivan för iår=) men svenska kräftor!! Mums:)

Miller va så himla mysig i morse när jag vaknade, han låg verkligen kloss med mig och ville inte alls att jag eller han skulle gå upp och gå ut å kissa, :P fick lyfta ut honom i gräset!
Nu är mitt huvud snart färdigt så
ha det toppen alla puss å kram på er!!



Kommentarer
Sanna

ååå gud de va det sötaste jag sett !

vad otroligt vacker han var...hur gammal är han ?

mer bilder på min ebba har du här:

http://mittsakalladehundliv.blogg.se

2010-08-10 @ 16:02:59
URL: http://moonzanna.se
Sanna

Sv: ja dom är supersöta, skulle vara ett snyggt par dom två ;) hahah

Ebba är 10 månader och väger ca 2,2 kg bara

2010-08-10 @ 21:55:06
URL: http://moonzanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)