headake?

hej, idag har jag sådan huvudvärk:/
vaknade imorse som värsta kollit, orkade inte röra mig eller vakna eller någonting, fast då va jag bara trött, EXTREMT trött. skulle upp och köra in viktor till stan för han skulle jobba.
när jag väl kom hem till flygarn så gick jag direkt till sängen och la mig igen, sov fram till 12, vaknade och var fortfarande extremt trött! konstigt att det inte släpper,plus att jag har fått huvudvärk!

jaja, sånna dagar kan man ha ibland, idag tänkte jag kolla ett avsnitt av smallville, sen ut i solen och lägga mig å läsa ett tag och sedan en liten runda med miller innan jag ska dra iväg till jobbet!!

ha en toppendag alla puss å kram


ut i solen =)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)