hemfärd!

Hej, ursäkta för sjukt dåligt bloggande!
i lördags åkte vi till ryssby och åt kinamat som vi köpte med oss, vi åt paj som emma hade bakat som va väldigt god och därefter åkte vi hem till ljungby lagom mätta och goda!
vi hade hyrt film och köpt godis så vi satte oss i soffan på flygarn och myste!
igår packade vi ihop våra saker och begav oss ner tillbaka mot karlskrona! det var faktiskt skönt att få komma hem igen till sina egna saker och egna lägenhet! =)

skola vaknade jag till idag, vi hade information och så sa de att eftersom det var så många som hade hoppat av eller va utomlands så skulle dom lotta om de som hade önskat praktikplats i karlskrona men fått i karlshamn.. så när vi fick de nya listorna så stod jag på karlskrona! Jippie!! :D så jäkla härligt att slippa pendla till karlshamn i 8veckor!! :)

robin kom hit idag och vi åt alla lite middag, sen skulle jag på föreläsnin och robin på insparkvecka! när jag kom hem så åkte jag å viktor å miller och badade, det var riktigt skönt i vattnet! och sen gick vi på mariebergs grillfest! :) gott gott..
ska slänga mig in i duschen nu och sen mysa med gosegubbarna i soffan!!!
ha en trevlig kväll!


puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)