hölminge

Hej hej,
blev inget med sconesbakningen idag.. orkade inte,
jag kollade färdigt på legend of the seeker säsongen istället och sen tog jag hundarna och gick på en "power walk" så mycket som det gick, de behövde ju ha lite tid för sina behov med..
sen kom viktor och hämtade lite saker.. vi åt lite mat och sen kom pappa å mamma hem och vi alla drog vår kos mot hölminge,. När vi sitter och kollar på allsång så kommer det förbi några och säger att de tror att de sett några möjliga båttjuvar,, de hade malmöskyltat på bilen, två gps,er och motorsåg å lite andra verktyg i bilen plus att de hade varit påverkade av antagligen narkotika:S vad det händer grejjer i hölminge asså.. så just nu står vår bil tvärs över vägen för att blocka vägen ner till hamnen!!! ifall någon skulle försöka sig på något... Det har ju faktiskt varit båtmotortjuvar här innan och härjat utan att åka fast...

Nu ska jag nog snart hoppa isäng.. börjar bli pömsig nu.

Puss å kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)