jobbat

Hej, idag blev det bara jobb nästan, jobbade mellan 7-17 och det va ju förståss lite lagom segt.. men det ger pengar=)
Jag satt och hade en lite kulturell stund med mina damer på avdelningen, jag högläste om bland andra christina Nilsson ur boken om Ljungby.. jag tror dom tyckte att det var trevligt, vi satt ute i solen och läste och alla satt tysta och lyssnade med stora öron=) Måste vara trevligt med lite variation i vardagen.. jag försökte även spela lite fia med knuff men det gick inte lika bra!

Ikväll har vi grillat här hemma och sen tog jag å viktor ett härligt varmt bad och åt melon=)
Nu ska jag snart hoppa i kojs för imon väntar ännu en spännande jobbdag!!

puss å kram


Boken om Ljungby=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)