klippa håret!

Hej.
har bokat klipptid, men vet inte hur jag ska göra med frisyren??
alla jag träffar säger att: Åh va fint och långt hår du har!!
och jag svarar: ja fast jag tror jag ska klippa det kortare?
de svarar: Nej det tycker jag absolut inte!!

så frågan är nu: ska jag klippa det:
1. kortare?
2. bara toppa och i olika längder så mina lockar kommer fram?
3. klippa det lite kortare och ha kvar i samma längder?
4. och luggen? ha lugg, ha snedlugg eller låta den växa ut lång??

oj oj oj så många oklarheter jag har just nu! behöver hjälp av er därute!....
HUR SKA JAG GÖRA? VAD TYCKER NI?

puss å kram




Kommentarer
Ellen

Hej Malin :) Tycker bara du ska toppa håret :) jättefint och långt har det blivit ju :). Jag klippte mitt hår skapligt kort innan sommaren och jag ångrar mig massa. Kram

2010-08-19 @ 21:59:13
URL: http://danciingthroughliife.blogg.se/
Malin

Hej, Ellen, okej tack för tipset, jag är så velig, vet inte hur jag ska göra?:) men ska fundera på det=) Kram kram

2010-08-19 @ 22:18:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)