kräftskiva

Hej.
sitter nu i hölminge och vi har haft en jättemysig kräftskiva här i stugan med familjen,.
och det var helt supergoda svenska småländska färska kräftor=)
Nu ska vi dricka och njuta av lite amaronevin som mamma köpte billigt i tyskland.. och sen ska jag sova,, ska ju trots allt jobba imorgon med..

Håret blev bra föresten, fast jag behöver nog lägga i en till färgning ganska snart eftersom mitt egna hår, utväxten hade blivit ganska solblekt.. så det är fortfarande lite olika nyanser,,

Ha en trevlig kväll puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)