nytt golv

Hej, idag har vi levt i en ihoptryckt lägenhet!! jag viktor å robin tog frukost på donken eftersom de som skulle slipa om vårt golv i vardagsrummet kom klockan 7.30 imorse!! robin åkte sen vidare för han skulle på golftävling..
jag å viktor tog miller och bilen och for iväg för att plocka svamp=) blev en liten hög med kantareller=)
Vi har kommit hem från vetrinären för en stund sen där miller fick sin ettårsspruta! han var superduktig så han fick lite mjukmat och ett nytt halsband!!
Nu har viktor kommit upp från badet så nu är det min tur! :)
ha det bra puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)