skitväder och bakning..

Hej.
igår var det riktigt skitväder.. vi va i hölminge och viktor, pappa å adam åkte in till stan..
Pappa och adam skulle hjälpa några bekanta att riva en altan och viktor skulle spela golf.. så det blev jag mamma och nicke kvar i stugan!

Nicke spelade dator hela dagen, jag kände för att laga till något gott så det fick bli att baka scones. så vi åt en riktigt god brunch med scones, te, melon och salami och lite till gottis=) mums..
men jag kände mig inte riktigt färdig med bakandet så det fick bli att baka anithas muffins med=) det vill säga chokladmuffins med typ kolacreme ovanpå:) dom är riktigt goda.. men glömde att ta kort:/
fast jag tog hem några till stan som jag tänkte mumsa på senare så kan ta en litet kort då kanske!

Anledningen till att jag långsovande Malin är uppe just nu är för att jag skulle köra in viktor till stan och han började jobba vid sju.
Idag ska jag bara slappa och sen jobba ikväll 15.30-21.30, så segt känner jag just nu, men det ska nog gå bra!

ha det toppen puss å kram på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)