städa!

Hej,
idag vaknade jag först vid 07,35 av att viktor skulle åka till jobbet! jag somnade om och vaknade ca 09.00 av att det bankade som fanken uppe i taket och utanför huset, undrar första var i "herrans namn" det är frågan om.,.. sen kommer jag ihåg att de skulle komma och byta taket på carporten idag!! lite lagom segt., men jag lyckades somna om en stund till och vaknade vid 11.00 :) skönt

jag gick upp och gick ut med miller, mamma kom hem en snabbis, sen masade jag upp adam å nicke och vi började städa huset, det såg förjäkligt ut asså.. men nu några timmar senare så är det skinande rent! :)

ska strax dra mig mot jobbet, näst sista dagen idag, ska bli ganska skönt att inte behöva jobba mer nu! att komma tillbaka till vardagen och ens egna saker i karlskrona! :)

ha det bra alla puss å kram


tyckte denna va riktigt bra och stämmer in på vad jag anser:P men ibland måste man ju faktiskt städa så man får det lite rent=) tror jag ska införa städtorsdagar i höst!! då är det rent och fint till helgen sen=)
puss puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)