sunnyrain

Hej.
asså jag vet inte vad det är med vädret.. för någon dag sen va det ju strålande solsken och blå fin himmel, nu har det verkligen spöregnat två dagar i streck!
Jag låg ute och njöt när det var fint väder, och nu när det regnar ? jaha vad ska man hitta på då?? det är ju en bra fråga!

Här kommer lite bilder iaf!

Sunny=)





Min bikini från HM


Blå himmel


Bra bok är ett måste i solen=)

Rain

kände mig som värsta skogsmulle när hundarna behövde promenad!


luvan på och ut i regnet!!

Ha det toppen alla ute i rusket:) nu ska jag ta å äta lite god varm soppa=)
puss å kram



Kommentarer
Sanna

Sv: hej !

tack va snällt sagt =) Dom är ena riktiga godingar dom där två =)

Min lille Ebba är en blandras av Chihuahua och Papillon =) Jag kallar hennes " ras " för Chipap

Vad är din för blandraser ?

2010-08-10 @ 15:22:46
URL: http://moonzanna.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

love2dance

Malin 25 år och sjuksköterska på akuten! Älskar att dansa men blir inte så mycket nu förtiden. Häng med i min vardag bland, shopping, inredning, träning och framförallt en massa vardagsmys=)